Starkbierfest in Peterskirchen




wo und wann ist die nächste Party?

Starkbierfest in Peterskirchen

Beitragvon Kalti » 07.03.2006, 15:07

Aiso des Starkbierfest is am 10.3. Des werd übelsd der Hammer kone nur sagen. Mmmmmmhhhhh Starkbier. So leid edz wisdes obwoie eh glab dass so ein gspasd von masterperschl boid sein eigenen senf dazua gem werd.
Kalti
Super User
 
Beiträge: 76
Registriert: 09.02.2006, 17:12
Wohnort: Pederskircha (die Hip- Hop Metropole)

von Anzeige » 07.03.2006, 15:07

Anzeige
 

Beitragvon Ramona » 07.03.2006, 15:42

hihi nicht nur der gspast von mastaperschl sondern ich natürlich auch, hast du mich vergessen?was soll denn des? wirst du wohl wieder alleine feiern oder weil ich glaub nich das sie soo viele leute nach peterskirchen verirren...ciao ciao lg ramona, und ließ mal meine antwort im phc
Ramona
User
 
Beiträge: 23
Registriert: 10.02.2006, 16:56
Wohnort: Trostberg

Beitragvon Anatol » 07.03.2006, 16:40

I-key, bei allem schice den du hier im forum gepostet hast, kann ich diese info noch am besten verwerten. mal sehen wie ich in das beschissene kaff komme, wo es außer dummen leuten nur noch kurven gibt. starkbier lass ich mir ned entgehen. ;)
Benutzeravatar
Anatol
User
 
Beiträge: 38
Registriert: 09.02.2006, 23:54
Wohnort: Sankt Giang

Beitragvon lge » 07.03.2006, 16:42

Ramona, gehst du zu dem Starkbierfest? Mail mal!
lge
 

Beitragvon <mastaperschl> » 07.03.2006, 16:58

Naja sowos lost sich da master himself natürlich ned entgehen!!!! Oiso i moan drüber zum spotten ned hinzugehen. Boing hod schliesslich sein eigenes Starkbierfest und des beim besten Wirt weit und breit. Auf jeden Fall glabi dass des Starkbierfest ein voller Erfolg wird und ungefähr genauso reinhaut wie da Faschingszug :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
na i moan des jez moi ealich... der war doch legendär oda :D :D :D
Ja guad oiso meine abschliessenden Worte warn.. wenns eich in bädaskircha scho a Starkbier anschafts, dann gemts mid an stamperl starkbier fürs ganze Dorf a leicht klar weilst eh grod du kimst I-Key!!
Des war mei Senf
Keep it real, Perschl
Bambäin Rulez!!!!!!
Benutzeravatar
<mastaperschl>
Super User
 
Beiträge: 96
Registriert: 08.02.2006, 18:13
Wohnort: Bambäin

Beitragvon Ramona » 08.03.2006, 15:38

an ige: wenn du mir sagst wer du bist, dann könnt ich die frage VIELLEICHT beantworten..sollte ich dich kennen?
lg ramona 8)
Ramona
User
 
Beiträge: 23
Registriert: 10.02.2006, 16:56
Wohnort: Trostberg

Beitragvon Kalti » 09.03.2006, 14:47

Echt i muas eich edz moi sagen wia lustig es sads vor allem Perschl und Ramona, und na Ramoan i hob di ned vergessn. I hob nur ned gwussd obsd do scho eina findst. Mia kand ma ja moi a wettsaufn macha Perschl dann seng ma scho wer mehra verdrogd. Außerdem zum Michewirt dade nie wieder geh do arbeitet nämlich so a kiffer aus altenham. An Ige no wenns lesn dadsd wos de Moni schreibd dann dad sich de frage woi erübrigen. So Ihr Säcke edz kinds moi wieda eichan scheiß obgem
Zum Schluss no: Pederskircha rulez und ned so a dummes bambain
Kalti
Super User
 
Beiträge: 76
Registriert: 09.02.2006, 17:12
Wohnort: Pederskircha (die Hip- Hop Metropole)

Beitragvon Gast » 11.03.2006, 12:59

Ja leid des Starkbierfest war der Hammer. Und es warn a mehra ois drei leid do kone da song. Wersd woi dei wette verlorn hom obwoie glab dass de Ramona a foisch war wia ich eich so ken.
Gast
 


TAGS

Zurück zu Party

Wer ist online?

0 Mitglieder

cron